wmaraci.com katkılarıyla 10 kişiye "uzmanından seo" kitabı hediye

merhaba arkadaşlar, bugün bir yarışma hakkında duyuru yapmak için bu konuyu açıyorum. wmaraci.com biliyorsunuz ki gün geçtike büyümeye devam eden, webmasterlar için ilk uğranılan adresler arasında kendisini göstermeye başladı. işte bu büyümeye biraz daha katkı olması için de böyle bir yarışma düzenlenmiş bulunuyor.


yarışmanın yapılacağı adres için buraya bakabilirsiniz.
Çekiliş Kuralları ve Süre:
- Çekilişe katılabilmek için wmaracı üyesi olmanız yeterlidir.
- Çekiliş bugün yani 26 Mart 2011 saat 19:00’da başlayacak, ve 10 Nisan 2011 saat 00:00’da sona erecektir.
- Çekiliş sonuçları ise 15 Nisan 2011 saat 17:00’da forumdan açıklanacaktır.
Kazananlara özel mesaj ile forumdan ulaşılacaktır. Kazanan her üyenin adres bilgileri alındıktan sonraki 1 hafta içerisinde ise hediyeleriniz size gönderilecektir.

Çekiliş Hakları:
- Wmaracı üyesi olan herkes 1 adet çekiliş hakkı kazanır.
- Mesaj sayısı 30 ve üzeri olan herkes 1 adet çekiliş hakkı daha kazanır. Buna eski üyelerimizde dahildir.Not: Hile yapmaya çalışarak mesaj sayısını arttırmaya çalışan kişiler ise süresiz olarak forumdan uzaklaştıralacaktır.
- WmAracı Çekilişini, yani bu sayfada yazanları veya çekilişle ilgili kendi yazdığı bir yazıyı blogunda veya sitesinde tanıtanlar ise 1 adet çekiliş hakkı daha kazanır.Not: Tanıtım yazınızda bu konuya link vermeyi unutmayınız.

Çekilişe Katılma:
- Çekilişe katılmak için bu konuya "Katılıyorum." diye cevap yazmanız yeterlidir. Ayrıca çekiliş hakkındaki görüşlerinizide belirtirseniz seviniriz.
- 10 Nisan 2011 günü mesaj sayısı 30’un üstünde olanların 2 adet çekiliş hakları bulunacaktır.
- Eğer çekilişi blogunuzda tanıttıysanız “Katılıyorum.” yazdıktan sonra “Blogumda Tanıttım:” diyerek tanıtım adresinizide yazınız. Tanıtım yazıları yine 10 Nisan günü kontrol edilecektir. Tanıtım yazısı kontrol edilip onay alanlara yine 1 çekiliş hakkı daha verilecektir.
- Bir üye toplamda en fazla 3 çekiliş hakkı kazanmış olur. Ne kadar çok çekiliş hakkınız varsa kazanma şansınız o kadar çok fazladır.
herhangi bir sorunuz varsa konu altından belirtirseniz cevaplarım. katılan arkadaşlara iyi şanslar. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

babasının dursun'a mektubu karadeniz şivesiyle

valerie cox "kurabiye hırsızı"

twiends nedir? nasıl kullanılır? resimli anlatım