2011 geldi ~ yeni yılınız kutlu olsun

2010 bitti, 31 aralık 2010 tarihinde de herkes biletlerini aldı ve televizyonun başına geçti ki buna bende dahilim. bir çok kişi kazandı bir çok kişi kaybetti ama ben yine bilet parasını çıkardım. biletime 64 tl para isabet etti. fakat yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder derler ya çok hastayım acaba tüm yılı hasta olarak mı geçireceğim bilmiyorum.





bu yıl gerçekleştiremediğim öss hayatımı inşallah 2011 de başarırım. fakat hastalık yüzünden ne derslere çalışabiliyorum ne soru çözebiliyorum. acayip bir hal aldım.


aslında yazıyı gece 00:00 da yazmayı düşünüyordum, daha doğrusu düşünmek değil ayarlamıştım herşeyi fakat o saatte evde değildim malesef ki olmadı nasip değilmiş demekki :)


neyse ilerideki günlerde 2011 ile neler değişecek neler olacak ne kadar iyi yada ne kadar kötü haberler alacağız herşeyi zaman gösterecek. kendinize iyi bakın herkesin yeni yılı mutlu ve kutlu olsun nice yıllara.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

babasının dursun'a mektubu karadeniz şivesiyle

valerie cox "kurabiye hırsızı"

twiends nedir? nasıl kullanılır? resimli anlatım